V případě VRÁCENÍ ZBOŽÍ / REKLAMACE se obracejte na náš email: mdesign@mdesign.cz

!POZOR! Vrácení zboží nebo reklamace je možná jen spolu s originálním daňovým dokladem nebo fakturou.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právo na vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zásilky.

Zboží lze vrátit za předpokladu, že:

– se nachází v původním a nepoškozeném stavu,

– nenese žádné známky používání,

– je v původním továrním balení* a se všemi etiketami.

Je možné také vytvořit písemné prohlášení s uvedením jména, příjmení, adresy, čísla objednávky a čísla účtu, na který mají být peníze převedeny. 

Převod na bankovní účet je jediný možný způsob vrácení peněz.

Podle občanského zákoníku má dodavatel povinnost vrátit spotřebiteli zaplacenou finanční částku nejpozději do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

Pokud k zakoupenému zboží bylo přidáno jiné zboží zdarma jako dárek nebo za sníženou cenu (různé druhy akčních nabídek), je nutné toto zboží zaslat zpět spolu se zbožím, které chcete vrátit. 

Náklady na dopravu vráceného zboží hradí zákazník.

Částka, která je navrácena, je cena za zboží. Poplatek za přepravu se nevrací.

REKLAMACE

V rámci reklamace je možné odstranit vadu nebo vyměnit výrobek v plné hodnotě v souladu s podmínkami záručního listu.

Doba trvání záruky je uvedena v popisu výrobku a na záručním listu.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené chybou uživatele, vzniklé manipulací neshodnou s návodem k obsluze a údržbě a na závady, které jsou způsobeny špatným skladováním, mechanickým poškozením nebo vzniklé zásahem vyšší moci. 

Technická manipulace a úprava zboží neautorizovanou osobou má za následek zrušení záruky.

V případě uznané reklamace internetový obchod moje-obleceni.cz odešle zboží na vlastní náklady.

Za veškeré zboží zakoupené v internetovém obchodě moje-obleceni.cz prodejce odpovídá až do chvíle doručení zboží.

Pokud se stane, že po obdržení balíčku zákazník zjistí, že je zboží poškozené, může ho vrátit do 30 dnů od jeho převzetí.

Spolu se zbožím je potřeba vrátit i doklad o koupi (daňový doklad nebo faktura) a vytisknout a vyplnit „Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy“

Takto připravenou zásilku nám pošlete poštou.

Nepřevezme-li zákazník reklamované zboží do 3 měsíců od vyřízení reklamace, náš obchod je oprávněný zboží zlikvidovat.